marți, 12 mai 2015

Prestij-urile rămân la datorie

A existat o perioadă în care supraviețuitoarele din generația Prestij rulau doar pentru serviciile de personal și rareori mai serveau linia 16 (atunci când Cobrele nu mai erau disponibile). Iată însă că acestea au fost pregătite și verificate corespunzător pentru a deservi călătorii în condiții sigure, cu mult înainte de data de 9 mai, atunci când ar fi trebuit să renunțăm la transportul urban privat. Dovada a fost că pe parcursul grevei declanșate de privați, Prestij-urile au ieșit la trasee și-au dovedit, încă o dată, eficiența. Le-am văzut în acțiune la linii precum 15, 16, 22, 26…
În ultimele două decenii erau trei trasee pe care motorizatele aflate în prag de pensionare, obișinuiau să le deservească în regim de suplinire (pe lângă cursele convenție regulate către Combinat și Șantierul Naval): 9, 26, 31 și 34. MKE avea uneori o cursă de dimineață la traseul 9, MKG mai apărea pe la 26, TGO și BZF au fost legende la linia 31 iar ultimul autobuz articulat care a mai participat la traseele locale (este vorba despre DAC-ul 31-GL-7376) prefera linia 34.
Acum, lucrurile par să repete într-o oarecare măsură: ieri, midibuzul MIJ a deservit traseul 34 iar astăzi a fost rândul lui MKN…
Mă bucur să revăd aceste midibuze în slujba călătorilor și totodată dornice să continue capitolul Prestij din viața regiei noastre de transport local!
Astăzi, pe bulevardul George Coșbuc, cu MKN la traseul 34:

 
 


Un comentariu: