Prezentari mijloace de transport si diverse filmari efectuate din cabinele acestora

Loading...

miercuri, 25 mai 2016

NOI… pentru NOI

Este imposibil să mulţumeşti pe toţi dar e posibil să mulţumeşti pe cât mai mulţi. La asta se lucrează în prezent, în ceea ce priveşte serviciile oferite de societatea noastră de transport local. Menţionez că pentru:
       -modificări de trasee;
       -îmbunătăţiri de frecvenţe prin introducerea mai multor capacităţi;
       -înfiinţarea unor staţii şi trasee noi
responsabil este Serviciul de Transporturi din cadrul Primăriei nu Transurb-ul. Societatea de transport local este subordonată departamentului menţionat anterior şi se adaptează şi implementează deciziile luate de acesta.
        Poate că mulţi dintre dvs. nu ştiu despre şedinţele aproape zilnice dintre Serviciul de Transporturi al Primăriei şi Transurb, şedinţe la care se discută şi se analizează propunerile, plângerile sau dorinţele pe care le-aţi semnalat. E drept că rezultatele nu vin la fel de repede pe cât le doriţi şi asta fiindcă orice accept sau respingere îşi are analiza sa. Iar asta necesită timp.
       Suntem conştienţi că există multe aspecte ale serviciului public ce trebuiesc îmbunătăţite şi vă rugăm să aveţi răbdare pentru a ne permite să le facem fezabile.
Ştiu că încrederea se câştigă funcţie de rezultatele oferite. Sunt oameni care regretă serviciul privat datorită anumitor facilităţi oferite de acesta; din ceea ce cunosc până acum, cele mai multe nemulţumiri vizează:
-păstrarea traseelor circulare (76 şi 79 – promovate de operatorii privaţi);
-o legătură între Micro 19/20 şi Damen pe itinerariul Oţelarilor – Brăilei – Navelor – Portului – Moruzzi, cu alte cuvinte, suplinirea fostului traseu privat 61 cu autobuzele Transurb-ului.
Tot ce vă pot spune este că se va ţine cont şi de aceste propuneri. Şi că am convingerea că se vor adopta deciziile potrivite!      
       În ceea ce priveşte viitorul… extinderea parcului auto al Transurb-ului (în primă fază cu încă un lot de 15 autobuze S.H. după care vor urma doar ACHIZIŢII NOI ) precum şi sistemul de ticketing (în staţii şi mijloacele de transport) va marca un pas benefic spre transportul public civilizat pe care ni-l dorim!  
       Şi tot ce pare greu azi, mâine îşi poate primi rezolvarea. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu