duminică, 7 octombrie 2012

Evoluţia oraşului şi efectul său asupra transportului local

Deschid un subiect pe care, dacă ar fi să-l dezbat în profunzime, ar însuma pe puţin zece pagini de blog...
Astăzi n-am să scriu „o broşură” despre modul în care a evoluat transportul local din Galaţi pe parcursul ultimelor patru decenii (şi despre bunele intenţii ale I.J.T.L./R.A.T.U./Transurb „banate” de un C.J. influenţat de interese) ci am să vorbesc de-un episod „fresh” şi „fair-play” despre noul hypermarket Kaufland ce se va dezvolta în „groapa răscrucii dintre cartiere”...
Proiectanţii au văzut... „ca-n vest”, o cale de acces/ieşire concretizată printr-un sens giratoriu; şi astfel, iată că vom avea, în premieră pentru Galaţi, două rondouri în mai puţin de 60 de metri: treceri de pietoni şi... un trafic dirijat prin acces semaforizat.
Iată cum se prezenta lucrarea la sfârşitul acestei săptămâni:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu