marți, 8 ianuarie 2013

Condiţii îmbunătăţite de transport pentru cei de... dincolo de Barieră

Muncitori ai firmelor care se întind pe DN 26, din Barieră şi până la Metro, sau locuitori din Cartierul Nou aşteaptă în fiecare dimineaţă „maşinile 12, 17 sau 35” care să îi ducă spre destinaţia dorită. Printre aceştia mă număr şi eu (cel puţin, pentru deocamdată).
La şase şi jumătate, când ajung – de obicei – în Barieră, găsesc o mare de oameni care-mi aminteşte de cea ce aştepta, în vremea copilăriei mele, mijloacele de transport în staţia Centru.
Prima maşină care „trage în Barieră” este 17. Aceasta ajunge mereu aglomerată pe „tura de şapte fără douăzeci”  însă majoritatea călătorilor preferă să se înghesuiască în salon decât să mai aştepte câteva minute, pentru 12 sau 35... Deh, nu toţi patronii te iartă pentru o întârziere de maxim zece minute!
Al doilea sosit este, de regulă, 35-ul. El preia călătorii care n-au reuşit să se „agaţe” de 17-le fruntaş. Sunt destui...
Ultima maşină care bifează staţia din Barieră este cea ce deserveşte traseul 12. Se spune că aceasta asigură „cursa pentru întârziaţi”.  Care... sunt destui.
Astăzi, a fost una dintre acele dimineţi în care regia noastră de transport local ne-a pus la dispoziţie trei mijloace de transport de mare capacitate. Astfel, am plecat din Barieră cu Rocar-ul PNN, aflat într-o excepţională stare de funcţionare la traseul 17 iar în terminalul de la Metro s-au înscris, câteva minute mai târziu, Den-ul LTF, rulând pentru linia 35 precum şi MAZ-ul 616 (GL-57-PMG), asigurând ruta 12.


Apreciez această repartiţie: saloane călduroase, spaţiu corespunzător şi... desigur, călători mulţumiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu