joi, 3 ianuarie 2013

Între amintiri şi realitate...

Depoul 2 a găzduit, pe parcursul a aproape două decenii, o mare parte din flota de Tatre T3, T4, KT-4D-uri precum şi memorabilele Timişuri româneşti... Liniile păreau insuficiente iar „în hale” se lucra la „foc continuu”.
Şi astăzi, în aceste „hale” se lucrează la „foc continuu” însă... liniile se întind pustii prin iarba crescută în voie şi lipseşte iureşul provocat de numărul mare de angajaţi!
Multe ţări continuă să investească în transportul ecologic susţinut de tramvaie, metrouri sau troleibuze... Am văzut pe site-urile nemţilor, francezilor sau spaniolilor saloane de tramvaie care pot oricând ridiculiza sufrageriile aleşilor noştri cu burtă şi card-uri îngheboşate de euro...
După ani de „cădere liberă” în favoarea unor interese locale, sper ca reţeaua noastră de tramvaie să cunoască o nouă apreciere şi implicit, o nouă investiţie!
Astăzi, în poarta depoului din Barieră, se afla o Tatra KT... exact ca la sfârşitul anilor 90, când eroii noştri electrici ieşeau pe acestă poartă pe bulevardul Coşbuc sau spre strada Traian pentru a servi fluxul mare de călători...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu