marți, 6 noiembrie 2012

Alături de cei dragi

Astăzi am avut parte de o zi minunată! Alături de bunul meu prieten, Terry Lawson, am mers în vizită la depoul de tramvaie de pe Magistrala C.S.G., acolo unde lucrează oameni minunaţi, politicoşi, primitori şi nu în ultimul rând, profesionişti.
Prezentul marchează firmele şi întreprinderile (care încă mai trăiesc) prin relaţii reci, bazate mai mult pe interes colectiv; ei bine, la depoul de tramvaie de pe Magistrală, lucrurile se prezintă într-o cu totul altă lumină! Există acea căldură, acea ospitalitate pe care rareori ai ocazia s-o întâlneşti în societatea de astăzi. Orice întrebare formulată de un vizitator dornic s-afle mai multe informaţii despre tramvaiele gălăţene se bucură de-un răspuns oferit cu detalii generoase.
Am străbătut, alături de Terry, depoul de tramvaie cu aceeaşi emoţie şi acelaşi interes cu care am făcut-o în cursul primei mele vizite. Tramvaiele o duc bine atunci când sunt răsfăţate şi tratate cu atenţia cuvenită atât de vatmani cât şi de echipele de eroi ale domnului inginer Culiţă Paraschiv, susţinute şi de priceperea, răbdarea şi viziunea inginerească a domnului Herepean.
Dimineaţa mohorâtă s-a dovedit a fi ideală pentru o şedinţă foto... 1530 ne-a salutat de pe Magistrală:


E prea devreme pentru cea de-a doua tură însă câteva tramvaie au fost deja verificate, pregătite şi garate pe prima linie de plecare. Tatra 1334 este în... pole-position pentru activitatea de după-amiază. Iată ce înseamnă să fii profesionist şi să te achiţi de sarcini în timp util:

Cele două loturi de tramvaie Duewag ZGT6 achiziţionate în această vară au prioritate. 1528, 1530, 1531, 1534 şi 1536 au debutat deja în peisajul de transport gălăţean. Altele aşteaptă să se facă utile călătorilor din urbea noastră:



Tatra T4D şi Duewag L continuă să-şi menţină, în serviciu, câte un reprezentant cu... remorcă. Tatrele promovează motorul 1306 cu vagonul 1271 pe când Duewag-urile de pe Main îşi promovează existenţa prin 1269, cuplat cu... „perechea” 1275.



Operaţiile interne au trimis pe linia de „donare” trei tramvaie KT-4D: 1324, donor după un eveniment neplăcut, 1320 şi „remorca” 1350... E pentru prima oară când „gemenele” se despart; 1349 continuă să existe pe una dintre liniile din dreptul intrării în depou pe când sora sa a devenit voluntară pentru existenţa celor mai ambiţioşi colegi de lot.






1253 şi 1256 îşi aşteaptă rândul la bandaje...

Iar 1325 s-a procopsit din nou cu căruţul pentru materiale...

-liniile secundare găzduiesc deja titularii cu... normă redusă:

-în hale au prioritate KT-urile care vor continua să susţină transportul electric local precum şi recentele achiziţii olandeze...




Iată, e acea perioadă a anului în care culoarea tramvaielor se asortează cu nuanţele promovate de natură: e toamnă şi predomină galbenul! Mai mult, depoul ne-a oferit – în cursul fiecărei vizite – posibilitatea unor fotografii deosebite: iată-le pe cele de astăzi, artistice prin definiţie!







În încheiere, doresc să mulţumesc, alături de prietenul meu, Terry, tuturor celor care astăzi ne-au primit, ne-au înţeles şi ne-au oferit răspunsuri la întrebările formulate! Domnului inginer Culiţă Paraschiv, domnului inginer Herepean (mă bucur nespus c-aţi revenit în sânul minunatului colectiv al depoului de tramvaie!) precum şi tuturor celor cu care am avut ocazia să discutăm... 
Pasiunea noastră şi-a găsit, ca de fiecare dată, răspunsurile potrivite. Astăzi am avut ocazia s-asist la schimbul de tură... Vatmani relaxaţi, joviali, dornici să-şi promoveze activitatea! A fost o încântare! Vă ofer, mai jos, două aspecte din sala de aşteptare a "dirijorilor":
-standul de trasee:

-precum (şi) o fotografie pe care prietenul meu, Terry Lawson, mi-a realizat-o... ţinând în braţe un fost traseu – 54:  

Depoul a avut o strălucire aparte, o binecuvântare călduroasă pentru cei ce ÎNŢELEG, RESPECTĂ ŞI SE IMPLICĂ! Am simţit-o asupra noastră şi ne-am bucurat de ea...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu