vineri, 23 noiembrie 2012

DWM: al doilea DAB gălăţean care a participat la şedinţa foto

În ceea ce priveşte evoluţia transportului local, anul 2007 poate fi considerat unul memorabil: ultimele autobuze de mare capacitate achiziţionate – până atunci – de Transurb Galaţi datau din... 1997 (cele două Rocar-uri 412).
Iată cum s-a scurs un deceniu dificil, un deceniu care, prin eforturile conducerii regiei noastre de transport public, sprijinite – într-un târziu (!!!) – de edilii care, din comoditate sau poate doar din interesul care le viza buzunarele, visau doar microbuze private (erau peste 800 de... „coteţe” în acea perioadă, cifră confirmată de sondajele presei locale!), s-a adus primul lot de 10 autobuze DAB, provenind din capitala Danemarcei. La scurt timp, un alt lot, format din alte 10 DAB-uri avea s-ajungă în ograda Autobazei 1; acestea au debutat la trasee în prima lună a lui 2008...
A trecut ceva timp de atunci; din cele 20 de galbene daneze, o parte ne-au părăsit dar altele continuă să se ambiţioneze în circuitul nostru local. Dintre acelea funcţionale, cel mai activ este – incontestabil – veteranul DWM!
De când a debutat, pentru prima oară, la traseul 102 şi până în prezent a avut un comportament tehnic ireproşabil! E drept, au existat şi mici întreruperi necesare unor elementare schimburi de piese precum şi pregătirilor pentru I.T.P. însă acestea s-au desfăşurat cu eficienţă şi rapiditate.
În prezent, fostul danez 2914, continuă să ne impresioneze şi totodată să ne determine să ţinem minte ceea ce au marcat şi continuă să marcheze DAB-urile din Silkeborg în peisajul gălăţean!
DWM a deservit, de-alungul activităţii sale prestate pentru Transurb, toate traseele destinate mijloacelor de transport de medie şi mare capacitate. Astăzi, l-am găsit la linia 10 iar şedinţa foto a avut loc la terminalul de la INTFOR.
Înainte de prezentare, doresc să menţionez atât meritul titularilor (cei care lucrează şi-n prezent pe această maşină îşi dau tot interesul pentru a o menţine cât mai mult în serviciul local! Iar profesionalismul şi corectitudinea lor vizează atât mijlocul de transport primit cât şi relaţia cu pasagerii) cât şi ale personalului de întreţinere al Autobazei 1.
-exteriorul: iluminare de orientare, laterală şi agabaritică active integral, aspect ferit de incidente... Dat fiind faptul că DWM promite ani buni de serviciu în regimul local, ar merita o schemă de vopsea într-o nuanţă apropiată celei originale;





-salonul: excepţional pentru vremurile noastre! Banchete moi, podea învelită în cauciuc rezistent, izolaţie excepţională, cu panouri laterale rezistente şi plafon mochetat, trape de aerisire funcţionale, sistem de încălzire activ integral... Ce poţi cere mai mult, în ceea ce priveşte condiţiile de transport, de la un autobuz fabricat la jumătatea anilor 90 dar demn să se ridice la valoarea actualei concurenţe?!















-cabina: „a doua casă” a oricărui conducător auto. În cazul lui DWM: simplă, curată şi prezentabilă:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu